Plocha cca 3 550 m2, 127 parkovacích miest, 8 obchodov a zhruba 7 mesiacov trvajúca stavba – také sú čísla charakterizujúce dvanásty VENDO PARK, ktorý dnes spoločnosť Trei Real Estate GmbH, realitná dcéra skupiny podnikov Tengelmann, otvára v Zlatých Moravciach. Ide o štvrtú filiálku nákupného centra VENDO PARK na Slovensku reprezentujúcu úspešný medzinárodný koncept retailových parkov spoločnosti Trei Real Estate. „Každé naše nákupné centrum je iné,“ vysvetľuje firemný recept na úspech Pepijn Morshuis, konateľ spoločnosti. „Individuálny mix národných a medzinárodných obchodných reťazcov vychádza v ústrety požiadavkám a potrebám zákazníkov daného regiónu. Na tom nám veľmi záleží.“ Pre nájomcov je tento koncept veľmi atraktívny: I dvanásty VENDO PARK bol ešte pred otvorením kompletne prenajatý. „Záujem bol omnoho väčší než plocha, ktorú sme mohli ponúknuť,“ potvrdzuje Michael Tauwinkl, konateľ spoločnosti Trei Real Estate pre Poľsko, Slovensko a Českú republiku. Medzi nájomcov predajných plôch v novom nákupnom centre v Zlatých Moravciach patria renomované nepotravinárske maloobchody, akými sú napr. Deichmann, GATE, KiK, Orion, PEPCO, PLANEO Elektro, TEDi a Teta. Túto ponuku vhodne doplňuje rozsiahly sortiment susednej samoobslužnej predajne Kaufland, čo bolo jedným z dôležitých aspektov pri výbere lokality. Nemenej dôležitá je výhodná poloha mesta z hľadiska dopravnej dostupnosti, široká spádová oblasť, veľká kúpna sila a značný potenciál pre ďalší rozvoj. „Napriek tomu, že konkurencia v podobe stúpajúceho počtu retailových parkov na slovenskom trhu rastie, sme radi, že sme pre túto filiálku našli takúto optimálnu lokalitu,“ myslí si Michael Tauwinkl. Ďalšie VENDO PARKY budú nasledovať: „Na Slovensku stále ešte vidíme priestor i potenciál na realizáciu ďalších nákupných centier.“
Počet shlédnutí: 0